Cart

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Betaling

Hoe werkt de betaling in de webwinkel?
Indien je de bestelling in de webwinkel heeft afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden. Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.

Wat is iDEAL?
Je kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen doen via de INHOUSE webwinkel. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je jezelf niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw
eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?
De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

Bestelling

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?
Nadat je een bestelling online geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail. Wij zorgen ervoor dat jouw gegevens bij een winkelvestiging van INHOUSE terecht komen. Die winkel zal met jou verder rechtstreeks contact opnemen over jouw aankoop.

Kan ik producten via internet bestellen?
Jazeker, door te klikken op onze webwinkel, kun je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kun je hierop vinden. Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kun je het beste de dichtstbijzijnde INHOUSE winkel bezoeken.

Zijn de artikelen van INHOUSE voorgemonteerd?
Ja, bijna alle artikelen zijn gemonteerd. Indien meubelen aan de wand bevestigd moeten worden zullen in overleg met de INHOUSE vestiging kosten in rekening worden gebracht.

Wat moet ik doen als het meubel niet aan mijn verwachtingen voldoet? (retourneren)
Indien je een artikel online hebt besteld dan heb je als klant recht om jouw bestelling binnen 14 dagen, in originele verpakking in overleg met de INHOUSE vestiging te retourneren waar het artikel is besteld. Jouw bestelling wordt dan, na correcte aankomst in de INHOUSE vestiging, aan jou vergoed. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor eigen rekening.

Wat is de levertijd op de producten?
Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Je krijgt na jouw bestelling een bevestiging van deze levertijd. De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier.

Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?
Er is geen minimale orderbedrag (exclusief transportkosten).

Kan ik mijn online aankopen retourneren?
Artikelen die online besteld zijn kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn, binnen 14 dagen. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor eigen rekening. Neem in dit geval contact op met de winkel die de bestelling heeft geleverd. Kijk hier voor de contactgegevens van de INHOUSE winkels.

Kan ik artikelen bestellen die in de opruiming staan?
De meubelen in onze opruiming zijn nog bij enkele winkels verkrijgbaar, wanneer je interesse hebt in één van de showroom meubelen kun je het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met jou opnemen. Zo voorkom je dat je achter het net vist. In onze outlet vind je onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Zo kun je dus ook bij de complete inrichting van jouw woning terecht in onze opruiming. Let wel op dat op artikelen die in de opruiming staan geen garantie gegeven kan worden.

Bezorgen

Zijn de artikelen van INHOUSE voorgemonteerd?
Ja, bijna alle artikelen zijn gemonteerd. Indien meubelen aan de wand bevestigd moeten worden zullen in overleg met de INHOUSE vestiging kosten in rekening worden gebracht.

Bezorgt INHOUSE de aankopen ook thuis?
INHOUSE bezorgt de artikelen via de webwinkel graag bij je thuis. Zie ook de vraag over de bezorgkosten.

Wat zijn de bezorgkosten bij INHOUSE?
Bij INHOUSE staat kwaliteit hoog in het vaandel. We willen uiteraard dat je maximaal kan genieten van jouw nieuwe meubel. Daarom bieden we een hoogwaardige bezorgservice. Voor €99,- (inclusief BTW) zorgen onze bezorgers ervoor dat jouw nieuwe meubel netjes bij jou binnen staat. En dat niet alleen..

Wat houdt de INHOUSE bezorgservice in?

-  Veilige bezorging (meestal door 2 personen)
-  Uitpakken van het meubel
-  Op de juiste plek plaatsen van het meubel (zo nodig, viltjes plakken)
-  Meenemen van het verpakkingsmateriaal

Etage bezorging

Indien je op een etage woont, moet je rekening houden met de volgende kosten:

1ste etage + €19,-
2de etage + €26,-
3de etage + €32,-
4de etage en hoger (alleen met lift) + 38,-

Bestel je accessoires dan betaal je €12,50 bezorgkosten (exclusief vloerkleden). Bij bestellingen met enkel onderhoudsmiddelen betaal je €7,95 bezorgkosten.

LET OP! DEZE BEZORGTARIEVEN ZIJN ALLEEN GELDIG VOOR WEBSHOP BESTELLINGEN. VOOR BEZORGKOSTEN VANUIT DE WINKEL, NEEM CONTACT OP MET DE WINKEL VAN JOUW KEUZE.

Bezorging naar de Waddeneilanden en buitenland

Voor de Waddeneilanden geldt een ander tarief, het juiste tarief voor de Waddeneilanden zal bevestigd worden door de winkel naar keuze. Jouw INHOUSE winkel zal je definitief bevestigen wat de bezorgkosten zijn. Indien je meubels in het buitenland bezorgd wilt hebben dan raden wij je aan om contact op te nemen met de INHOUSE vestiging waar je de meubels wilt bestellen.  Klik hier voor de contactgegevens van de vestigingen.

Klachten

Is INHOUSE aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW)?
Ja, INHOUSE is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
INHOUSE staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubels, dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website aanvragen. Klik hier hier voor het indienen van service. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Heeft INHOUSE een klantenservice?
INHOUSE is een onderdeel van de Internationale Meubelgroep. De vestigingen die zijn aangesloten bij INHOUSE zorgen ieder persoonlijk voor een correcte afhandeling van jouw bestelling cq. klacht.

Mijn gegevens

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via "Account", rechtsboven in het menu, kun je jouw accountgegevens wijzigen.

Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
Je kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert je dan als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw jouw gegevens hoeft in te voeren.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
Je hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw jouw gegevens in te voeren. Daarnaast kun je zien welke producten je al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Klik rechtsboven in op "Account" en daarna op "Je wachtwoord vergeten". Je kunt jouw wachtwoord dan opnieuw aanvragen. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

Algemene vragen

Ik wil dealer worden van INHOUSE kan dit?
Indien je als  INHOUSE dealer wilt starten dan kun je contact opnemen met mevr. Pauline Hanen op info@i-m-g.nl

Ik wil graag meer informatie over de verzorgingsproducten van INHOUSE.
Klik hier voor meer informatie over de verzorgingsproducten.