COVID-19 virus

Bij IN.HOUSE nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus zeer serieus. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

HET BEZOEK AAN DE WINKEL

De adviezen vanuit het RIVM en de overheid hebben voor ons de hoogste prioriteit. Dit kan ervoor zorgen dat het winkelbezoek wellicht iets anders verloopt dan je van ons gewend bent. De gezondheid van onze bezoekers en medewerkers in de winkel staat voorop Onze medewerkers zijn uiteraard uitgebreid geïnformeerd over de maatregelen die we bij IN.HOUSE treffen rondom COVID-19:

• Al onze winkels zijn ruim opgezet, met brede gangpaden en een looproute

• Het is goed mogelijk om voldoende afstand te houden van medewerkers en andere bezoekers

• Onze advies- en verkooptafels zijn voorzien van transparante tussenschermen

• Wij bieden gratis desinfecterende handgels aan

• Onze toiletten worden extra vaak schoongemaakt

• De medewerkers dragen mondmaskers

• Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis

We willen je verzoeken om met maximaal 2 volwassenen tegelijk naar de winkel te komen en uiteraard thuis te blijven wanneer je klachten hebt. Bel gerust naar een van onze winkels als je een vraag hebt of graag een telefonisch advies wenst.

Afstand2 personen1 persoon per vierkante meter

GezondheidDesinfecterende handgelWe geven geen hand

Lees hier meer over de maatregelen in onze winkels
Vind de actuele openingstijden van een winkel bij jou in de buurt

DE EFFECTEN OP DE LEVERTIJDEN

Het COVID-19 virus heeft grote impact op ons allemaal. Zo ook op de fabrieken die onze meubelen, maken. De toeleveringen van grondstoffen naar de fabrieken loopt uit en onder de personeelsleden is een hoger ziekteverzuim. Hierdoor komt de productieplanning in deze fabrieken in het gedrang. Wij vragen dan ook begrip voor eventueel uitlopende levertijden. Wij doen ons uiterste best om alle bestelde meubelen op tijd geleverd te krijgen, en hopen dat het ongemak hierdoor beperkt blijft.

Let op: de levertijden die op onze website vermeld staan zijn op dit moment ter indicatie. De levertijden kunnen in sommige gevallen langer zijn dan vermeld.

DE LEVERING VAN JE MEUBELEN

Indien je ervoor hebt gekozen je meubelen te laten bezorgen, vindt de levering van je nieuwe meubelen, zonder tegenbericht, plaats in de overeengekomen leverweek. Dit houdt in dat onze transportdienst op de aan jou gecommuniceerde datum de meubelen komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je IN.HOUSE winkel over de levering van je nieuwe meubelen. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering van de meubelen door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering van je meubelen.

HEB JE EEN AFSPRAAK VOOR SERVICE AAN JE IN.HOUSE MEUBEL?

Helaas hebben we moeten besluiten vrijwel alle service bezoeken aan huis door te schuiven naar een latere datum. Spoedgevallen kunnen indien gewenst wel doorgang vinden. Onze servicedienst zal contact met je opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor je begrip.

Onze servicemedewerkers zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we bij IN.HOUSE treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan je meubel houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je IN.HOUSE winkel over de service aan je meubel. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om het onderhoud van je nieuwe meubel door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de service afhandeling.

Voor alle nieuwe service verzoeken geldt dat wij deze op de normale wijze in behandeling nemen. Mocht een bezoek van een servicemedewerker noodzakelijk zijn, dan plannen wij deze pas in zodra dit weer is toegestaan binnen de richtlijnen van het RIVM. Wij vragen hiervoor je begrip.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met jouw IN.HOUSE winkel.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen aan ons. 

  • Ik wil de status van mijn order of mijn serviceaanvraag weten, wat moet ik doen?
    Bij vragen over de status van uw levering en/of serviceaanvraag willen wij jou verzoeken onderstaand formulier in te vullen, de winkel zal je dan zo snel mogelijk van informatie voorzien.

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen

  • Gaan geplande servicebezoeken nog door?
    Ja, deze gaan in de meeste gevallen nog gewoon door. In enkele gevallen moeten we besluiten om een servicebezoek aan huis door te schuiven naar een latere datum. In dat geval zal onze servicedienst contact met jou opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Wij vragen hiervoor je begrip.

  •  Kan ik online nog wel producten bestellen?
    Het is nog steeds mogelijk om de producten op onze webshop te bestellen. De levertijden van de producten kan echter langer zijn dan normaal.

  • Waarom kan ik nog wel producten ophalen, is dat wel veilig?
    De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan voor ons altijd voorop. We willen je verzoeken om met maximaal 2 volwassenen tegelijk de goederen te komen afhalen. Naast de algemeen geldende hygiënemaatregelen zetten we ter preventie extra schoonmaakmaatregelen in. Onze medewerkers dragen een mondmasker en blijven thuis indien zij (lichte) klachten hebben. Daarnaast vragen we bezoekers en medewerkers om voldoende afstand (1.5 meter) te bewaren van elkaar.

  • Ik ben zelf ziek, mag iemand anders mijn order ophalen?
    Je kan jouw order ook door iemand anders laten halen. Degene die jouw bestelling komt ophalen moet de orderbevestiging laten zien én zijn eigen legitimatiebewijs.

  • Vindt bezorging van de producten nog plaats?
    Indien je voor bezorging hebt gekozen dan vindt deze alsnog gewoon plaats. Onze bezorgers brengen de producten tijdelijk tot aan uw voordeur. Dit om direct persoonlijk contact zoveel mogelijk te vermijden.

  • Ik wil mijn bestelling die in de winkel is geplaatst annuleren, mag dat?
    Bestellingen die in de winkel zijn geplaatst, kun je annuleren conform de geldende algemene voorwaarden. Klik hier om deze in te zien. 
    Wij willen je er echter op wijzen dat er op dit moment sprake is van een overmacht situatie, waardoor uitloop van de levertijden is toegestaan.

  • Ik wil mijn online bestelling annuleren
    Annuleren van online bestellingen voordat deze zijn uitgeleverd is mogelijk. Dit kun je kenbaar maken door het sturen van een emailbericht naar de winkel die de levering zou verzorgen.   

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen


  • Ik wil mijn order niet afhalen maar toch nog laten bezorgen, kan dat?
    Hiervoor willen wij je vragen contact met de winkel op te nemen die de levering zou verzorgen, zij kunnen aangeven of dit mogelijk is. 

    Klik hier om je vraag aan de winkel te stellen