0 items
€ 0,-

Veelgestelde vragen

BETALING

Hoe werkt de betaling in de webwinkel?
Indien je de bestelling in de webwinkel heeft afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden. Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.

Wat is iDEAL?
Je kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen doen via de IN.HOUSE webwinkel. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je jezelf niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw
eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?
De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

BESTELLING

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?
Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail. Je ontvangt daarna bericht van de IN.HOUSE vestiging uit jouw regio wanneer de bestelling geleverd kan worden.

Kan ik producten via internet bestellen?
Jazeker, door te klikken op onze webwinkel, kun je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kun je hierop vinden. Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kun je het beste de dichtstbijzijnde IN.HOUSE winkel bezoeken.

Zijn de artikelen van IN.HOUSE voorgemonteerd?
Ja, bijna alle artikelen zijn gemonteerd. Indien meubelen aan de wand bevestigd moeten worden zullen in overleg met de IN.HOUSE vestiging kosten in rekening worden gebracht.

Wat moet ik doen als het meubel niet aan mijn verwachtingen voldoet?
Indien je een artikel online hebt besteld dan heb je als klant recht om jouw bestelling binnen 14 dagen, in originele verpakking in overleg met de IN.HOUSE vestiging te retourneren. Jouw bestelling wordt dan, na correcte aankomst in de IN.HOUSE vestiging, aan jou vergoed. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor eigen rekening.

Wat is de levertijd op de producten?
Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Je krijgt na jouw bestelling een bevestiging van deze levertijd. De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier.

Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?
Er is geen minimale orderbedrag (exclusief transportkosten).

Kan ik mijn aankopen retourneren?
Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor eigen rekening.

Kan ik artikelen bestellen die in de opruiming staan?
De meubelen in onze opruiming zijn nog bij enkele winkels verkrijgbaar, wanneer je interesse hebt in één van de showroom meubelen kun je het beste via de website dit meubel reserveren. De vestiging waar het meubel zich bevindt zal hierna verder contact met jou opnemen. Zo voorkom je dat je achter het net vist. In onze outlet vind je onder andere voordelige kasten, bankstellen, tafels en stoelen. Zo kun je dus ook bij de complete inrichting van jouw woning terecht in onze opruiming. Let wel op dat op artikelen die in de opruiming staan geen garantie gegeven kan worden.

BEZORGEN

Zijn de artikelen van IN.HOUSE voorgemonteerd?
Ja, bijna alle artikelen zijn gemonteerd. Indien meubelen aan de wand bevestigd moeten worden zullen in overleg met de IN.HOUSE vestiging kosten in rekening worden gebracht.

Bezorgt IN.HOUSE de aankopen ook thuis?
IN.HOUSE bezorgt de artikelen via de webwinkel graag bij je thuis. Zie ook de vraag over de transportkosten.

Worden er transportkosten gerekend op de webshop?
IN.HOUSE bezorgt de artikelen via de webwinkel graag bij je thuis. Bij een bestelling via de webshop wordt een bedrag van € 65,- (inclusief BTW) bezorgkosten gerekend. Dit is ongeacht het aantal kilometers en orderbedrag.

• Voor accessoire bestellingen betaal je € 12,50 bezorgkosten (exclusief lampen, karpetten en hockers).
• Voor de waddeneilanden geldt een ander tarief, het juiste tarief voor de waddeneilanden zal bevestigt worden door de winkel naar keuze. Jouw IN.HOUSE winkel zal je definitief bevestigen wat de bezorgkosten zijn.
LET OP! DEZE BEZORGTARIEVEN ZIJN ALLEEN GELDIG VOOR WEBSHOP BESTELLINGEN EN NIET IN DE WINKELS.

Bezorging naar buitenland bij webwinkelbestellingen?
Indien je meubels in het buitenland bezorgt wilt hebben dan raden wij je aan om contact op te nemen met de IN.HOUSE vestiging waar je de meubels hebt besteld. Klik hier voor de contactgegevens van de vestigingen.

KLACHTEN

Is IN.HOUSE aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW)?
Ja, IN.HOUSE is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
IN.HOUSE staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubels, dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website aanvragen. Klik hier hier voor het indienen van service. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Heeft IN.HOUSE een klantenservice?
IN.HOUSE is een onderdeel van de Internationale Meubelgroep. De vestigingen die zijn aangesloten bij IN.HOUSE zorgen ieder persoonlijk voor een correcte afhandeling van jouw bestelling cq. klacht.

MIJN GEGEVENS

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via "Account", rechtsboven in het menu, kun je jouw accountgegevens wijzigen.

Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
Je kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert je dan als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw jouw gegevens hoeft in te voeren.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
Je hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw jouw gegevens in te voeren. Daarnaast kun je zien welke producten je al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Klik rechtsboven in op "Account" en daarna op "Je wachtwoord vergeten". Je kunt jouw wachtwoord dan opnieuw aanvragen. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

ALGEMENE VRAGEN

Ik wil dealer worden van IN.HOUSE kan dit?
Indien je als  IN.HOUSE dealer wilt starten dan kun je contact opnemen met mevr. Pauline Hanen op info@i-m-g.nl

Ik wil graag meer informatie over de verzorgingsproducten van IN.HOUSE.
Klik hier voor meer informatie over de verzorgingsproducten.